joelvde

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Justins

Av Joel van der Eerden - 7 februari 2012 18:08

Yeah!

Just nu sitter jag här i min kompis vardagsrum och har satt på en låt som heter Mistletoe som sjungs av en Justin!
De flesta som läser detta kommer fatta vilken Justin det är!  ----> Justin Bieber


Många killar, även tjejer 'Hatar' honom, hans musik, och allt han är och gör!
Jag ställer frågan till er som 'Hatar' honom, VARFÖR? VILKA ANLEDNINGAR HAR NI TILL ATT HATA?

Har han gjort er något ont? Slagits, bitits, snott din tjej? .... Har ni ens träffat honom? 


Jag ska vara ärlig, till en början tyckte jag inte heller om honom, men jag hatade honom inte, gillade inte hans musik och gillade heller inte alla .... HRRM .... Galna tjejer som tror att de är hans flickvän! - Då snackar jag inte om de som gillar han som artist utan de som verkligen tror att han skulle falla för dem!


Jag har faktiskt totalt förändrat synen på honom!
Har börjat ignorera de tjejer som jag skrev om innan, och lyssnat på hans musik, och har kommit fram till Följande:


JUSTIN BIEBER ÄR ..........


En ung kille som har ett bra utseende

Han är upptäckt av fansen innan skivbolagen och media kom på att han existera

Han har passion för musik


till sist!!!!


JSUTIN BEIBER ÄR --------------> EN AV DE MEST TALLANGFYLLDA UNGA SÅNGARNA SOM LEVER IDAG!!!


Så därför får ni en låt som jag nyss satt och lyssnade på!


 

God Bless You! 

 
 
natta

natta

7 februari 2012 19:27

Ja håller med dej upp till 100%
Riktigt bra skrivet. Folk som överdriver och säger att dom hatar honom e bara sjukt för att killen har en underbar sångröst och om dom nu inte gillar hans musik då behöver dom inte lyssna ostället för att sitta o hata. de kallas avundsjuka. Bra sagt iallafall =)

http://natttajuggen.bloggplatsen.se

Joel van der Eerden

8 februari 2012 06:04

tack!

 
Amanda

Amanda

7 februari 2012 19:32

hej, asbra skrivet håller med till allt. liksom man kan inte hata en person man aldrig träffat. o för att man hatar hans musik betyder de inte att man kan hata honom blir ju helt fel.
aja hare bra :)

http://a-manda.bloggplatsen.se

Joel van der Eerden

8 februari 2012 06:04

tack!

 
Sofia

Sofia

7 februari 2012 20:34

Finally,a guy who admit it :)

http://sofiasorlin.bloggplatsen.se

Joel van der Eerden

8 februari 2012 06:03

yea

 
nuttchi

nuttchi

7 februari 2012 22:15

där har du en poäng ! vrf hata honom ? en del jag känner hatar honom å de sa te mig att de va för att han var en fjortis och hade bara fjortisbrudar som fans! menar va fan vet dom om det om de hatar han ? hehe men ja de har nog inte mkt kännedom om musik :) men jag håller med dig helt!

http://nuttchi.bloggplatsen.se

Joel van der Eerden

8 februari 2012 06:03

japp!

 
Mikael IL

Mikael IL

7 februari 2012 23:38

Hej! Lycka till med att söka till X-Facor har faktist själv funderat på att söka men vet inte om jag vågar. Jag tycker att det är orättvist av folk att skriva taskiga saker till Justin för likso vissa som skriver så har ju inte ens hört hans musik hur kan de då veta att han är dålig.Och hur kan folk hata en artist liksom han gör ju det han tycker är kul då ska han väll inte behöva bli hatat för de. Besök gärna min blogg på www.swedenmikael.bloggplatsen.se

http://www.swedenmikael.bloggplatsen.se

Joel van der Eerden

8 februari 2012 06:03

kollade din blogg!
nice work!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joel van der Eerden - 23 september 2012 20:24

Har skrivit en ny egen låt! Blev sjukt bra! Kommer spela in den ochlänka den här på bloggen! God Bless...

Av Joel van der Eerden - 2 september 2012 01:56

  Denna filmen har jag och mina kompisar gjort till filmtävlingen Noomaraton 2012 http://www.noomaraton.se Kolla på den och kom gärna med kritik! ...

Av Joel van der Eerden - 25 augusti 2012 17:13

Vi söker statister till en filminspelning i uddevalla 1-2 september som kommer visas på bio rio i göteborg 17 o 18 september!!! Hör av er till rasmus södergren på 0707309227 (statistansvarig)...

Av Joel van der Eerden - 25 augusti 2012 15:57

Nu ska man först äta, sen ska man till HC och fika o snacka! Sen bär det av till livets ord i göteborg på ungdomsmöte! Nu taggar vi! :)...

Av Joel van der Eerden - 9 juli 2012 17:08

Nu har jag lagt upp en ny cover som jag spelade in förra veckan!   Det är en cover på Apoligize med OneRepublic/Timbeland!Hoppas ni gillar den!http://www.myspace.com/joelvandereerden   God Bless You! ...

Presentation


Välkommen till min blogg alla trevliga och glada människor!

Här kommer jag skriva vad som händer inom musikvärlden för min del!!!

Hope You like it!!!

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Säg HEJ!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards