joelvde

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Joel van der Eerden - 24 mars 2012 11:17

Japp!
Jag försov mig idag! Och bitter-tanten jag prata med på jobbet om att jag hade försovit mig trodde mig inte och drog slutsatsen att jag hade druckit igår och låg bakfull och ville inte ha mig i det tillståndet på jobbet, (som om hon var ngn slags extra-chef??)! Hon skulle prata med chefen om det, och jag hoppas att chefen har mer överseende när man jobbar mer än vad man ska på en vecka och inte kan sova ordentligt på nätterna!

Igår, vad gjorde jag då om jag inte drack?

Jag var ute, det var jag, med min bror som är 17 år, alltså inte på krogen i och med att han inte är 18, dessutom dricker jag nästan aldrig, och aldrig så att jag blir bakfull!
Vi satt på stan och spelade gitarr och sjöng och hade det mycket trevligt! Så jag hoppas att chefen inte drar samma slutsats som bitter-tanten som drog egna slutsatser om att jag var dygn-rak ...  


Kanske inte världens roligaste inlägg att läsa för er men detta har hänt mig idag!

Sen ikväll kl 18.00 så ska jag repa med bandet, ska bli riktigt skoj!

Hoppas att ni fortsätter läsa min blogg och ha en bra dag!

God bless you! 

Presentation


Välkommen till min blogg alla trevliga och glada människor!

Här kommer jag skriva vad som händer inom musikvärlden för min del!!!

Hope You like it!!!

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Säg HEJ!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards